Jaarverslag klachten 2024

Een klacht, praat erover...

Jaarverslag klachten

De Kinderhaven is volgens de wet Kinderopvang verplicht een jaarlijks klachtenverslag op te stellen waarin alle klachten die schriftelijk bij De Kinderhaven binnenkomen anoniem op te nemen. De Kinderhaven draagt er zorg voor dat over elk kalenderjaar in de eerste 5 maanden van het daarop volgende kalenderjaar het zogeheten klachtenverslag wordt opgesteld. Dit klachtenverslag brengen we onder de aandacht bij ouders, bespreken we met onze oudercommissies en sturen we naar de toezichthouder van de GGD.

Klik hier voor het klachtenverslag 2024

Een klacht. Praat erover…….

De Kinderhaven heeft in het kader van de Wet kinderopvang een interne klachtenregeling opgesteld. Deze regeling beschrijft de werkwijze bij het behandelen en registreren van klachten van ouders. Bij voorkeur maken ouders/verzorgers een klacht eerst bespreekbaar bij de direct betrokkene. Leidt dit niet tot een bevredigende oplossing, dan kan een formele klacht ingediend worden. Afhankelijk van de klacht kan deze worden ingediend bij Lisa Bregman, klachtenfunctionaris bij De Kinderhaven. Zij is te bereiken per email. Een formele klacht wordt schriftelijk ingediend. 

Meer nieuws


Maak kennis met Janneke

Even voorstellenHet is weer tijd om een medewerker beter te leren kennen, en dit keer is dat Janneke! In april 2009 begon Janneke bij De...


Meer

Een mooi GGD-rapport voor BSO De Romeinen

Jaarlijkse GGD controle bij BSO De Romeinen locatie Bloemhof Bij De Kinderhaven staat kwaliteit en veiligheid altijd voorop. Op 20 februari jl. bracht...


Meer

Voorjaarsvakantie bij De Kinderhaven

Hoera, vakantie!De kinderen mogen vanaf 24 februari a.s. weer genieten van een weekje (of misschien zelfs 2) vakantie. Tijdens de voorjaarsvakantie zijn onze BSO-locaties...


Meer
© copyright 2025 - Alle rechten voorbehouden -

Algemene voorwaarden - Privacy beleid